Termeni si conditii

POLITICA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1.Introducere.
Accesarea acestui site de comert electronic, pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.
 2.Proprietarul magazinului
Proprietar si administrator al acestui magazin este firma SC RAZMED SRL. Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate a firmei SC RAZMED SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii. 
3.Definirea serviciului oferit
In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un "serviciu al societatii informationale". Societatea informationala este proprietarul magazinului.
In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

4.Obligatiile magazinului
• Expedierea oricarei comenzi valide a unui client catre furnizor / furnizori in timpul cel mai scurt, sau daca acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic, in termen de 24 ore din momentul primirii comenzii. Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi trimise furrnizorului in prima zi lucratoare.
• Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.

 

• Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente.Preturile afisate sunt exprimate in RON si includ TVA.
            • Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, modalitatea de livrare si de facturare, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
            • Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
• Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.  
• Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
• Pe durata contractului, firma trimite informatii la noi produse si servicii furnizate, dar si, in cazul efectuarii unei comenzi, informatii cu privire la comanda in cauza.
            • Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.
 5.Declinarea responsabilitatii
Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste: 
• enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului). 
• nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui. 
• diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
        • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
       • comercializarea produselor cu respectarea conditiilor legale, aceasta cazand exclusiv in sarcina furnizorilor.
• conditiile de garantie, post-garantie, locatiile unde se executa precum si aducerea acestora la cunostinta cumparatorilor sunt obligatia furnizorilor.
            • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind depozitate la furnizori si comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc sau in oferta furnizorului. 
• intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive. 
• deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului. 
• informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin. 
• atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda. 
• magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului. 
• neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet.
• continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin. 
6.Retur
Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.130 din 2000, din care am extras textul dintre ghilimele:
Art. 7.
 (1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." 
"Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 
a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

Art. 8. 
"In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator". 
Art. 10. 
"Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: 
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant; 
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; 
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator". 
Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii: 
• Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
• Toate cbiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. 
Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume. 
7.Termenul de Livrare
 Livrarile de produse se fac pe teritoriul Romaniei si in strainatate 
Pentru produsele existente in stoc : 
- In functie de transportator termenul de livrare poste fi cuprins intre 2-7 zile pentru expedierile cu Posta Romana si 1-3 zile pentru expedierile prin curier.

- Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau fax. 
Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene. 
8.Prevederi legale
Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman.
Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.
Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti

POLITICA PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Art. 3 din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, defineste urmatoarele:
a) date cu caracter personal - orice informatii referitoare la o persoana fizica identificta sau identificabila;o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice , psihice, economice, culturale sau sociale
b) prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea., extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, disiminarea sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, SC RAZMED SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Scopul colectarii datelor este incheirea contractul pentru livrarea comenzii
Sunteti/nu sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru inregistrarea comenzii. Refuzul dvs. determina anularea comenzii
Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre SC RAZMED SRL. Doriti sa primiti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de.SC RAZMED SRL?
 DA NU
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la SC RAZMED SRL, Sos Pacurari, nr. 95. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.